בהמשך לשני פוסטים קודמים (על יחסי ציבור לגוגל ועל הודעה לעיתונות ראשונה) הנה, פורסם אתמול כי תקציב יחסי ציבור להייטק היוקרתי ביותר לדעתי עובר למשרד יחסי הציבור שטרן אריאלי. גוגל הודיעה כי בחרה בהם בתור הבמשרד החדש שלהם שינהל עבורם את יחסי הציבור בישראל.
שטרן אריאלי נבחר על ידי גוגל לאחר מכרז מקיף ולא מעט בדיקות (כך לפי ההודעה לעיתונות)
אין ספק שזכיה זו ממקמת את שטרן אריאלי כמשרד יחסי ציבור הייטק מהמובילים שייש וסביר להניח שיביא להם לא מעט לקוחות בתחום. בין לקוחות המשרד בתחום: 012 סמייל תקשורת, ICQ, חברת המחשבים DELL, אתר הספורט ONE ועוד.
על התמחות ביחסי ציבור בכלל, על יחסי ציבור הייטק בפרט אכתוב בהזדמנות אחרת. (יחסי ציבור הייטק, זה הבסיק שלי שלי) אבל עתה אכתוב כי הנה אפקט נוסף על הודעה ראשונה על זכיה בתקציב יחסי ציבור חדש: מצד אחד לגרום לקולגות/מתחרים לקנא, מצד שני, גם לתת להם אפשרות לפרגן.
לפני הרבה שנים הכרתי את פופי אריאלי והיא הייתה אחת מהנשים הנעימות והמקסימות שפגשתי ואני שמח מאוד בהצלחתה.
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה