מגזין ליידי גלובס יצא בגיליון שלם שעוסק בתדמית אישית ובעיקר בתחום של שיווק עצמי. וכמובן איך לא, יזם פגישת צמרת של נשות יחסי הציבור שלדעת העיתון (וכנראה לדעת רבים אחרים) הן המובילות בתחום:
ארנה גור אל, הילה רהב, טלי רוזן, רות שטרית, דסי וגנר, אתי ברקין, יפה אפרתי, רונית שטרן, דפנה טריואקס, דניאלה ריינבנבך ואירנה שלמור.
בכל זאת כדי לתת איזשהו בידול, כלל הגיליון גם "ראיון חושפני" עם אירנה שלמור.
הגיליון מעניין, הכתבות מעניינות, גם הראיון עם אירנה שלמור מעניין. אבל הנקודה המעניינת היא הבידול, או איך להגיד משהו ברמיזה, איך להגיד שכולן אולי טובות ונהדרות, אבל אירנה שלמור היא דרגה אחת מעל כולן.
יתכן מאוד שזה נכון, יתכן מאוד שזה מוכח אפילו במספר לקוחות, מחזור עסקי וכיו"ב לדעתי הנקודה חשובה. אולי בתור איש יחסי ציבור המנהל משרד יחסי ציבור קטן שמנסה לקדם את הלקוחות שלו גם לכתבות מסוג כזה (כתבות שסוקרות תחום) חשוב לדעת לא רק מי יופיע בכתבה, אלא איזו כתבה תהיה סמוכה ומי ירואיין שם.
קישורים:
1 תגובות:
איך שולחים לכם הודעה על משרד חדש? תקציב חדש? וכולי?
הוסף רשומת תגובה